Buscadays. Hasta 40% dcto en libros importados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Improving Teacher Knowledge in K-12 Schooling: Perspectives on Stem Learning (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
198
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.0 x 14.8 x 1.2 cm
Peso
0.26 kg.
ISBN13
9783030100261

Improving Teacher Knowledge in K-12 Schooling: Perspectives on Stem Learning (en Inglés)

Xiaoxia A. Newton (Autor) · Palgrave MacMillan · Tapa Blanda

Improving Teacher Knowledge in K-12 Schooling: Perspectives on Stem Learning (en Inglés) - Newton, Xiaoxia A.

Libro Nuevo

$ 82.739

  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 29 de Julio y el Lunes 12 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Improving Teacher Knowledge in K-12 Schooling: Perspectives on Stem Learning (en Inglés)"

This volume examines how several key components of the mathematics education system in the United States fail to provide teachers with adequate and effective tools to teach mathematics in K-12 classrooms. These components consist of teachers' own learning experiences as students in K-12 classrooms, their undergraduate or graduate trainings in mathematics, and their in-service professional development trainings. Newton argues that unless we improve these system components as a whole and recognize the importance of teaching future mathematics teachers explicitly and rigorously the topics they are expected to teach, teachers will continue to recycle a body of incoherent and incomprehensible mathematical knowledge to their students, because these are the only types of mathematical knowledge they have at their disposal, both in terms of what they themselves have learned as K-12 students and in terms of the mathematical resources available to them, including the textbooks they rely on to teach as mathematics teachers.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes