Compartir
I Didn't Sign Up To Be In Marketing: A How To Marketing Guide For Small Business (en Inglés)
G. Brent Riggs
(Autor)
·
G. Bruce Riggs
(Autor)
·
Createspace Independent Publishing Platform
· Tapa Blanda
I Didn't Sign Up To Be In Marketing: A How To Marketing Guide For Small Business (en Inglés) - Riggs, G. Brent ; Riggs, G. Bruce
$ 49.943
$ 62.428
Ahorras: $ 12.486
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Martes 20 de Agosto y el
Martes 03 de Septiembre.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "I Didn't Sign Up To Be In Marketing: A How To Marketing Guide For Small Business (en Inglés)"
Small business owners understand that a high-octane sales engine is necessary to compete in today's market place. New strategic marketing processes and automation has introduced a unique approach to sales and marketing and has unleashed more successful outcomes for small business owners. In this book, we will introduce 10 critical marketing rules, solid principles, proven ideas, and innovative strategies that have been designed to automate many of your processes and help you obtain more customers, grow your sales, and save time.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.