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portada Human Error: Election Fraud (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
134
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
27.9 x 21.6 x 0.7 cm
Peso
0.33 kg.
ISBN13
9781641337069

Human Error: Election Fraud (en Inglés)

Mel Ladner (Autor) · Brilliant Books Literary · Tapa Blanda

Human Error: Election Fraud (en Inglés) - Ladner, Mel

Libro Físico

$ 39.798

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Human Error: Election Fraud (en Inglés)"

Human Error proves beyond any reasonable doubt that our United States elections are rigged.Follow our investigation into the New York City-wide fraudulent election, beginning with the stepby step appeal process all the way to the US Supreme Court.After a six-year federal court proceeding, the shocking inner workings and dark secrets of theNew York City Board of Elections was revealed. The decisions of the District Federal Court, United States Court of Appeals for the second circuit and yes, the United States Supreme Court, left many dumbfounded.Human Error will shock and anger you, and make you question if your VOTE really does count.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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