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portada How to Survive Change you Didn't ask For: Bounce Back, Find Calm in Chaos and Reinvent Yourself (Change for the Better, Uncertainty of Life) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
250
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781684814824

How to Survive Change you Didn't ask For: Bounce Back, Find Calm in Chaos and Reinvent Yourself (Change for the Better, Uncertainty of Life) (en Inglés)

Ryan M.j. (Autor) · Mango · Tapa Blanda

How to Survive Change you Didn't ask For: Bounce Back, Find Calm in Chaos and Reinvent Yourself (Change for the Better, Uncertainty of Life) (en Inglés) - Ryan M.J.

Libro Físico

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Reseña del libro "How to Survive Change you Didn't ask For: Bounce Back, Find Calm in Chaos and Reinvent Yourself (Change for the Better, Uncertainty of Life) (en Inglés)"

Overwhelmed by life's challenges? Exhausted by crisis after crisis in the world? Bestselling author M.J. Ryan's How to Survive Change You Didn't Ask For is filled with advice and timely, relevant tips to help you cope, change your mindset, and ultimately thrive.

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