Celebramos el mes del libro con hasta 40% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada higher education outcomes assessment for the twenty-first century (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2013
Idioma
Inglés
N° páginas
272
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
25.1 x 17.8 x 1.8 cm
Peso
0.58 kg.
ISBN
1610692748
ISBN13
9781610692748

higher education outcomes assessment for the twenty-first century (en Inglés)

Peter Hernon (Ilustrado por) · Candy Schwartz (Ilustrado por) · Robert Dugan (Ilustrado por) · Libraries Unlimited · Tapa Blanda

higher education outcomes assessment for the twenty-first century (en Inglés) - Hernon, Peter ; Dugan, Robert ; Schwartz, Candy

Libro Nuevo

$ 82.369

$ 137.282

Ahorras: $ 54.913

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 21 de Mayo y el Martes 04 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "higher education outcomes assessment for the twenty-first century (en Inglés)"

Higher Education Outcomes Assessment for the Twenty-first Century focuses on recent developments in outcomes assessment, especially from the perspectives of the federal government and state governments, as well as foundations concerned about the state of higher education. The authors identify the significant changes that these stakeholders call for--information that academic librarians and anyone following outcomes assessment need to be aware of--and interpret the discussions to identify implications for libraries.Building upon the foundation of knowledge presented in the previous two Libraries Unlimited Outcomes Assessment in Higher Education titles, this book provides readers with up-to-date coverage of topics such as the emerging metrics used to define student and institutional success; the increased importance of accountability and the need to compare and assess the performance of programs and institutions rather than individual courses; and the shift in prioritizing student outcomes over student learning outcomes. The authors also spotlight the critical need for libraries to fit their role within the national discussion and suggest ways in which library managers and directors can play a role in redirecting the discussion to their benefit.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes