Celebramos el mes del libro con hasta 40% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Gucci: The Making of (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Ilustrado por
Año
2011
Idioma
Inglés
N° páginas
384
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
33.0 x 26.7 x 4.3 cm
Peso
3.15 kg.
ISBN13
9780847836796
N° edición
01

Gucci: The Making of (en Inglés)

Peter Arnell (Contribuciones de) · Frida Giannini (Ilustrado por) · Katie Grand (Contribuciones de) · Rizzoli International Publications · Tapa Dura

Gucci: The Making of (en Inglés) - Giannini, Frida ; Grand, Katie ; Arnell, Peter

Libro Nuevo

$ 75.708

$ 126.179

Ahorras: $ 50.472

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 22 de Mayo y el Viernes 31 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Gucci: The Making of (en Inglés)"

An unprecedented publication showcasing Gucci as never before, including thought-provoking essays, commentaries, and authoritative anecdotes along with previously unpublished contemporary and archival photographs. Published in conjunction with the opening of the new Gucci Museum in Florence, Gucci is the ultimate celebration of the world-renowned fashion house. Told through a loose grouping of words, concepts, shapes, and moods, the book tells its story through new conceptual forms and the free links between images, symbols, and objects. Edited by Gucci Creative Director Frida Giannini, with essays and inserts by contributors including Katie Grand, Peter Arnell, Rula Jebreal, Christopher Breward and Stefano Micelli, Gucci: The Making Of is a dynamic record of a much-coveted brand that will be a must this season for anyone with a love of fashion and an interest in contemporary culture. This comprehensive volume showcases the genius of the fashion house through an exclusive lens with inside looks into the inspirations behind the design.This gorgeous book designed by Arnell offers an in-depth look into Gucci's origins, identity, influence, and innovation, including fabrication methods and appropriation of signature materials, past and present, and its influence among high society and Hollywood. The book is a heartfelt and personalized tribute to the heritage and influence of this iconic, multifaceted brand. In recognition of its ongoing partnership with UNICEF and the release of this luxury edition, Gucci will make a donation of US $250,000 to support UNICEF's Schools for Africa initiative.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes