Compartir
Green Media and Popular Culture: An Introduction (en Inglés)
John Parham (Autor)
·
Palgrave
· Tapa Blanda
Green Media and Popular Culture: An Introduction (en Inglés) - John Parham
$ 105.427
$ 131.783
Ahorras: $ 26.357
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Viernes 14 de Junio y el
Viernes 28 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Green Media and Popular Culture: An Introduction (en Inglés)"
Popular culture ? both radical and mainstream ? has an important role to play in supporting environmental awareness and translating ecological values in ways that are meaningful to our everyday lives.This comprehensive survey of green media and popular culture introduces the reader to the key debates and theories surrounding green interpretations of popular film, television and journalism, as well as comedy, music, animation, and computer games. With stimulating and original case studies on U2, Björk, the animated films of Disney, the computer game Journey, and more, the text reveals the complicated and often contradictory relationship between the media and environmentalism.Green Media and Popular Culture is a critical starting point for students of Media, Film and Cultural Studies, and anyone else researching and studying in the rapidly growing field of green media and cultural studies.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.