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portada Good Data in Business and Professional Discourse Research and Teaching: Further Explorations (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
197
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
21.0 x 14.8 x 1.6 cm
Peso
0.43 kg.
ISBN13
9783030617561

Good Data in Business and Professional Discourse Research and Teaching: Further Explorations (en Inglés)

Geert Jacobs (Ilustrado por) · Sofie Decock (Ilustrado por) · Palgrave MacMillan · Tapa Dura

Good Data in Business and Professional Discourse Research and Teaching: Further Explorations (en Inglés) - Jacobs, Geert ; Decock, Sofie

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Good Data in Business and Professional Discourse Research and Teaching: Further Explorations (en Inglés)"

This edited book engages with the richly interdisciplinary field of business and professional communication, aiming to reconcile the prescriptive ambitions of the US-centred business communication tradition with the more descriptive approach favoured in discourse studies and applied linguistics. A follow-up to the award-winning book The Ins and Outs of Business and Professional Discourse Research (Palgrave Macmillan, 2016), this volume brings together scholars and their recent work from wide-ranging business and professional settings to engage with the question of what counts as good data. The authors focus on four key themes - authenticity, triangulation, background and relevance - to shine a light on business and professional discourse as essential contextual and intertextual. This book will be of interest to scholars working in applied linguistics, sociolinguistics, and business communication, but also other social scientists interested in a range of perspectives on oral, written and digital language use in workplace settings.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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