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portada Gamification for Product Excellence (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
350
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.5 x 19.1 x 1.9 cm
Peso
0.60 kg.
ISBN13
9781837638383

Gamification for Product Excellence (en Inglés)

Mike Hyzy (Autor) · Bret Wardle (Autor) · Gabe Zichermann (Autor) · Packt Publishing · Tapa Blanda

Gamification for Product Excellence (en Inglés) - Hyzy, Mike ; Wardle, Bret ; Zichermann, Gabe

Libro Físico

$ 60.680

$ 101.134

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 12 de Julio y el Viernes 26 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Gamification for Product Excellence (en Inglés)"

Are you trying to build a product that your audience loves to use? Game mechanics and psychology have been used for decades to increase engagement, convert users to buyers, and increase audience retention. Learning when and where to implement these tools can take your product from the middle of the pack to a must-have! This book begins by helping you get a clear understanding of gamification, its key concepts, and how product managers can leverage it to drive user engagement in non-game scenarios. As you progress through the chapters, you'll learn different gamification frameworks, mechanics, and elements with structured ways to implement them while designing a successful gamification strategy tailored to a business case. You'll get a chance to implement and test the designed strategy prototype with the users for feedback. You'll also discover how to sell your strategy to stakeholders to get full buy-in from the top down, along with how to gamify your product development process to drive innovation, engagement, and motivation. By the end of this book, you'll be primed to harness the power of gamification, and will have benefited from proven case studies, best practices, and tips, ensuring you are well-equipped to apply gamification principles to your work as a product development professional.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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