Buscadays. Hasta 40% dcto en libros importados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada game character creation with blender and unity (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 19.1 x 1.8 cm
Peso
0.57 kg.
ISBN
1118172728
ISBN13
9781118172728

game character creation with blender and unity (en Inglés)

Chris Totten (Autor) · Sybex · Tapa Blanda

game character creation with blender and unity (en Inglés) - Totten, Chris

Libro Nuevo

$ 50.716

$ 84.526

Ahorras: $ 33.811

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 21 de Junio y el Viernes 05 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "game character creation with blender and unity (en Inglés)"

A complete guide to creating usable, realistic game characters with two powerful tools Creating viable game characters requires a combination of skills. This book teaches game creators how to create usable, realistic game assets using the power of an open-source 3D application and a free game engine. It presents a step-by-step approach to modeling, texturing, and animating a character using the popular Blender software, with emphasis on low polygon modeling and an eye for using sculpting and textures, and demonstrates how to bring the character into the Unity game engine. Game creation is a popular and productive pursuit for both hobbyists and serious developers; this guide brings together two effective tools to simplify and enhance the process Artists who are familiar with Blender or other 3D software but who lack experience with game development workflow will find this book fills important gaps in their knowledge Provides a complete tutorial on developing a game character, including modeling, UV unwrapping, sculpting, baking displacements, texturing, rigging, animation, and export Emphasizes low polygon modeling for game engines and shows how to bring the finished character into the Unity game engine Whether you're interested in a new hobby or eager to enter the field of professional game development, this book offers valuable guidance to increase your skills.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes