Comenzó HOT SALE Hasta 50% en importados + ENVIO GRATIS en todos los pedidos!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Filming the Fantastic With Virtual Technology: Filmmaking on the Digital Backlot (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
232
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9780367354213
N° edición
1

Filming the Fantastic With Virtual Technology: Filmmaking on the Digital Backlot (en Inglés)

Mark Sawicki; Juniko Moody (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Filming the Fantastic With Virtual Technology: Filmmaking on the Digital Backlot (en Inglés) - Mark Sawicki; Juniko Moody

Libro Nuevo

$ 39.702

$ 79.404

Ahorras: $ 39.702

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 12 de Junio y el Viernes 28 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Filming the Fantastic With Virtual Technology: Filmmaking on the Digital Backlot (en Inglés)"

This book brings fantasy storytelling to a whole new level by providing an in-depth insight into the tools used for virtual reality, augmented reality, 360 cinema and motion capture in order to repurpose them to create a virtual studio for filmmaking. Gone are the long days and months of post before seeing your final product. Composites and CG characters can now be shot together as fast as a live-action show. Using off-the-shelf software and tools, authors Mark Sawicki and Juniko Moody document the set-up and production pipelines of the modern virtual/mocap studio. They reveal the procedures and secrets for making movies in virtual sets. The high-end technology that enabled the creation of films such as The Lord of the Rings, Avatar and The Jungle Book is now accessible for smaller, independent production companies. Do you want your actors to perform inside of an Unreal® Game Engine set and interact with the environment? Do you want to be able to put your live-action camera on a jib or dolly and move effortlessly through both a live-action and virtual space together? Do you want live performers interacting with giants, elves and other creatures manipulated by motion capture in real time? This book discusses all of these scenarios and more, showing readers how to create high-quality virtual content using alternative, cost-effective technology. Tutorials, case studies, and project breakdowns provide essential tips on how to avoid and overcome common pitfalls, making this book an indispensable guide for both beginners to create virtual backlot content and more advanced VFX users wanting to adopt best practices when planning and directing virtual productions with Reality™ software and performance capture equipment such as Qualysis.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes