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portada Fallibility at Work: Rethinking Excellence and Error in Organizations (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
160
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.0 x 14.8 x 1.0 cm
Peso
0.22 kg.
ISBN13
9783319875231

Fallibility at Work: Rethinking Excellence and Error in Organizations (en Inglés)

Øyvind Kvalnes (Autor) · Palgrave MacMillan · Tapa Blanda

Fallibility at Work: Rethinking Excellence and Error in Organizations (en Inglés) - Kvalnes, Øyvind

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Fallibility at Work: Rethinking Excellence and Error in Organizations (en Inglés)"

Provides a systematic account of what the phenomenon of fallibility amounts to, why it matters, why it turns out to be difficult to cope with, and finally how we may deal with it in constructive ways Highlights the relational aspects of organizational behaviour, with theoretical input from the three disciplines of philosophy, psychology and pedagogy Explores how the challenges posed by fallibility change when emphasis moves from heroic to distributed leadership, and from vertical to horizontal leadershipOpen Access

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