Las preventas y novedades mas esperadas del año hasta 10% + envio gratis a partir de $50.000  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Facilitating Lgbtqia+ Allyship Through Multimodal Writing in the Elementary Classroom (Routledge Critical Studies in Gender and Sexuality in Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
104
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9780367628192
N° edición
1

Facilitating Lgbtqia+ Allyship Through Multimodal Writing in the Elementary Classroom (Routledge Critical Studies in Gender and Sexuality in Education) (en Inglés)

Dunkerly Judith M.,Poplin Julia,Sledd Taylor Valerie (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Facilitating Lgbtqia+ Allyship Through Multimodal Writing in the Elementary Classroom (Routledge Critical Studies in Gender and Sexuality in Education) (en Inglés) - Dunkerly Judith M.,Poplin Julia,Sledd Taylor Valerie

Libro Nuevo

$ 45.981

$ 57.476

Ahorras: $ 11.495

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 12 de Julio y el Martes 30 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Facilitating Lgbtqia+ Allyship Through Multimodal Writing in the Elementary Classroom (Routledge Critical Studies in Gender and Sexuality in Education) (en Inglés)"

This book reports findings of a qualitative study intended to disrupt notions of heteronormativity amongst preservice elementary teachers by engaging them in multimodal writing and text production around issues facing LGBTQIA+ youth.Against the backdrop of increasing anti-transgender sentiment in the United States, the text highlights the necessity of integrating queered pedagogy in teacher education to facilitate candidates' movement through the continuum and leave them prepared, equipped, and willing to support children identifying as LGBTQIA+. Through analysis of picture books, infographics, and multimodal texts produced by teacher candidates, this cutting-edge volume develops a continuum of engagement, from apathy through to active allyship, with LGBTQIA+ youth. This timely volume will benefit researchers, academics, and educators with an interest in gender and sexuality studies, primary and elementary education, as well as teacher education more specifically. Those involved with queer theory and the sociology of education will also benefit from this volume.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes