HOT WEEK - Seguimos! Hasta 30% en importados + Envio gratis en compras mayores a $50.000  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Expert Perspectives on Interventions for Reading: A Collection of Best-Practice Articles From the International Dyslexia Association (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2015
Idioma
Inglés
N° páginas
306
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
27.9 x 21.6 x 1.6 cm
Peso
0.71 kg.
ISBN13
9780892140671
N° edición
1

Expert Perspectives on Interventions for Reading: A Collection of Best-Practice Articles From the International Dyslexia Association (en Inglés)

Louisa C. Moats (Autor) · International Dyslexia Association · Tapa Blanda

Expert Perspectives on Interventions for Reading: A Collection of Best-Practice Articles From the International Dyslexia Association (en Inglés) - Moats, Louisa C.

Libro Nuevo

$ 66.920

$ 95.600

Ahorras: $ 28.680

30% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 10 de Junio y el Lunes 24 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Expert Perspectives on Interventions for Reading: A Collection of Best-Practice Articles From the International Dyslexia Association (en Inglés)"

This timeless collection of articles by leading authorities on dyslexia and other reading problems provides the guidance you need to translate research into effective instruction. Use it as a handy reference, knowing that you hold the wisdom of more than 50 reading experts in your hands without searching through piles of journals and databases. These most requested articles from the International Dyslexia Association's Perspectives on Language and Literacy provide a solid foundation of research-based, time- and classroom-tested principles written for educators and ready for practice in areas that include: Multi-Component, Structured Language Teaching, Differentiated Instruction, Early Intervention, Spelling, Word Recognition, Phonological Awareness, Vocabulary Instruction, Fluency, Comprehension, Writing and Writing Instruction, Adolescent and Adult Reading, Writing, and Language Difficulties. This anthology provides guidance for education policy makers who are seeking gold standard solutions to the intractable problems of illiteracy.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes