Las preventas y novedades mas esperadas del año hasta 10% + envio gratis a partir de $50.000  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Experimental Auctions Paperback: Methods and Applications in Economic and Marketing Research (Quantitative Methods for Applied Economics and Business Research) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2007
Idioma
Inglés
N° páginas
318
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
24.5 x 17.4 x 2.2 cm
Peso
0.64 kg.
ISBN
0521671248
ISBN13
9780521671248

Experimental Auctions Paperback: Methods and Applications in Economic and Marketing Research (Quantitative Methods for Applied Economics and Business Research) (en Inglés)

Jayson L. Lusk (Autor) · Jason F. Shogren (Autor) · Cambridge University Press · Tapa Blanda

Experimental Auctions Paperback: Methods and Applications in Economic and Marketing Research (Quantitative Methods for Applied Economics and Business Research) (en Inglés) - Lusk, Jayson L. ; Shogren, Jason F.

Libro Nuevo

$ 76.941

$ 96.177

Ahorras: $ 19.235

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: España (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 04 de Julio y el Lunes 15 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Experimental Auctions Paperback: Methods and Applications in Economic and Marketing Research (Quantitative Methods for Applied Economics and Business Research) (en Inglés)"

Economists, psychologists, and marketers are interested in determining the monetary value people place on non-market goods for a variety of reasons: to carry out cost-benefit analysis, to determine the welfare effects of technological innovation or public policy, to forecast new product success, and to understand individual and consumer behavior. Unfortunately, many currently available techniques for eliciting individuals' values suffer from a serious problem in that they involve asking individuals hypothetical questions about intended behavior. Experimental auctions circumvent this problem because they involve individuals exchanging real money for real goods in an active market. This represents a promising means for eliciting non-market values. Lusk and Shogren provide a comprehensive guide to the theory and practice of experimental auctions. It will be a valuable resource to graduate students, practitioners and researchers concerned with the design and utilization of experimental auctions in applied economic and marketing research.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes