Llego la Feria del Libro a Buscalibre hasta -10% Dcto en miles de libros!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada English and Students with Limited or Interrupted Formal Education: Global Perspectives on Teacher Preparation and Classroom Practices (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
355
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 2.2 cm
Peso
0.71 kg.
ISBN13
9783030869625

English and Students with Limited or Interrupted Formal Education: Global Perspectives on Teacher Preparation and Classroom Practices (en Inglés)

Luis Javier Pentón Herrera (Ilustrado por) · Springer · Tapa Dura

English and Students with Limited or Interrupted Formal Education: Global Perspectives on Teacher Preparation and Classroom Practices (en Inglés) - Pentón Herrera, Luis Javier

Libro Nuevo

$ 250.831

$ 313.538

Ahorras: $ 62.708

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 08 de Julio y el Lunes 22 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "English and Students with Limited or Interrupted Formal Education: Global Perspectives on Teacher Preparation and Classroom Practices (en Inglés)"

This book examines students with limited or interrupted education (SLIFE) in the context of English learners and teacher preparation courses from a cultural and social lens. The book is divided into five parts. Part I frames the conversation and contributions in this edited volume; Part II provides an overview of SLIFE, Part III focuses on teacher preparation programs, Part IV discusses the challenges faced by SLIFE in K-12 learning environments and Part V examines SLIFE in adult learning environments. This book is unique in that it offers practical instructional tools to educators, thus helping to bridge theory and practice. Moreover, it retains a special focus on K-12 and adult SLIFE and has an inclusive and international perspective, which includes a novel theoretical framework to support the mental, emotional, and instructional needs of LGBTQ+ refugee students. The book is of interest to teacher educators, in-service and pre-service teachers, English literacy educators, graduate students, tutors, facilitators, instructors, and administrators working in organizations serving SLIFE in K-12 and adult learning environments.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes