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portada encyclopedia of religions or faiths of man v2 (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2010
Idioma
Inglés
N° páginas
588
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
19.1 x 23.5 x 3.0 cm
Peso
1.00 kg.
ISBN
1162590750
ISBN13
9781162590752
Categorías

encyclopedia of religions or faiths of man v2 (en Inglés)

J. G. R. Forlong (Autor) · Kessinger Publishing · Tapa Blanda

encyclopedia of religions or faiths of man v2 (en Inglés) - Forlong, J. G. R.

Libro Físico

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "encyclopedia of religions or faiths of man v2 (en Inglés)"

1906. Volume 2 of 3. E-M. The subject of this work is the evolution or natural growth of religious beliefs throughout the world, from the lowest to the highest forms. Religion is that belief about the unknown, and that opinion as to the realities of the universe, which affects the conduct of men to one another in their daily life. These ideals are illustrated here with a fullness of knowledge, a wealth of illustration and a calmness of mind, which are probably not found combined in any other book on this subject.

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El libro está escrito en Inglés.
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