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portada Encounters at the Counter: The Organization of Shop Interactions (Studies in Interactional Sociolinguistics) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2022
Idioma
Inglés
N° páginas
300
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.8 cm
Peso
0.56 kg.
ISBN13
9781009215992

Encounters at the Counter: The Organization of Shop Interactions (Studies in Interactional Sociolinguistics) (en Inglés)

Barbara Fox (Ilustrado por) · Lorenza Mondada (Ilustrado por) · Marja-Leena Sorjonen (Ilustrado por) · Cambridge University Press · Tapa Dura

Encounters at the Counter: The Organization of Shop Interactions (Studies in Interactional Sociolinguistics) (en Inglés) - Fox, Barbara ; Mondada, Lorenza ; Sorjonen, Marja-Leena

Libro Físico

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Encounters at the Counter: The Organization of Shop Interactions (Studies in Interactional Sociolinguistics) (en Inglés)"

Bringing together a diverse collection of studies from a team of international scholars, this pioneering volume focuses on interactions in shops, exploring the dynamics of conversation between sellers and customers. Beginning with the emergence of a 'need' for a product before the request to a seller is actually made, all the way through to the payment phase, it explores the rich and deeply methodical practices employed by customers and sellers as they go about the apparently mundane work of buying and selling small items. It looks at how seller and customer interact both verbally, and by means of manipulating the material objects involved, across a range of different kinds of purchase. Providing new insights into multimodal human interaction and the organisation of the commercial activity, it aims to bring about a new understanding of the fundamental ways in which economic value, possession and ownership is achieved.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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