Tenes 15% dcto usando el código dFELIZDIAPAPA - Válido del 10 al 16 de Junio, Aplica   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada ebusiness & ecommerce: managing the digital value chain (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Traducido por
Editorial
Año
2010
Idioma
Inglés
N° páginas
222
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
25.9 x 20.1 x 1.5 cm
Peso
0.50 kg.
ISBN
3642100392
ISBN13
9783642100390

ebusiness & ecommerce: managing the digital value chain (en Inglés)

Andreas Meier (Autor) · Henrik Stormer (Autor) · Elizabeth Gosselin (Traducido por) · Springer · Tapa Blanda

ebusiness & ecommerce: managing the digital value chain (en Inglés) - Gosselin, Elizabeth ; Meier, Andreas ; Stormer, Henrik

Libro Nuevo

$ 179.850

$ 189.315

Ahorras: $ 9.466

5% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 08 de Julio y el Lunes 22 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "ebusiness & ecommerce: managing the digital value chain (en Inglés)"

Over a decade ago, the European Union adopted a "plan of action for a European information society." Internet technologies should broaden the capacity to act of organizations and of individuals, promote transnational contact and exchange relationships, and lead to an open society with cultural originality and variety. To achieve this, the opportunities and risks of utilizing electronic means of c- munication must be weighed against each other, and privacy and intellectual property rights must be protected. Due to technological development and the use of Internet technology, the productionofinformationhasgainedeconomicsigni?cance.Aninformationc- pany creates value primarily by designing, processing, and relaying information; in other words, through the exchange of digital products and services. Thistextbookprogressivelydescribesalloftheelementsofthevaluechainfor electronic business and electronic commerce. A process-oriented approach is used to present the electronic business transactions that occur between companies, consumers, andpublicadministration, andtheseareillustratedwithcasestudies. Along with the organization of digital products and services, special attention is paid to marketing, distribution, and customer relationship care. This textbook is intended for students of economics at universities and te- nical colleges who would like an overview of the state of the art in electronic business and electronic commerce. It is also suitable for executives, project le- ers, and company experts who deal with the digital value chain. The book focuses on the members of value chains in electronic business re- tionships. Each of these members has a chapter devoted to it: Chapter 1 describes the terms of electronic business, electronic commerce, and electronic government, and gives meaningful examples of their application.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes