Busca, encontrá y lee tu libro favorito en Buscalibre -10% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Digital Health: Exploring use and Integration of Wearables (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2021
Idioma
Inglés
N° páginas
398
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9780128189146
N° edición
1

Digital Health: Exploring use and Integration of Wearables (en Inglés)

Libro Físico

$ 279.527

$ 349.408

Ahorras: $ 69.882

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 14 de Junio y el Viernes 28 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Digital Health: Exploring use and Integration of Wearables (en Inglés)"

Digital Health: Exploring Use and Integration of Wearables is the first book to show how and why engineering theory is used to solve real-world clinical applications, considering the knowledge and lessons gathered during many international projects. This book provides a pragmatic A to Z guide on the design, deployment and use of wearable technologies for laboratory and remote patient assessment, aligning the shared interests of diverse professions to meet with a common goal of translating engineering theory to modern clinical practice. It offers multidisciplinary experiences to guide engineers where no clinically advice and expertise may be available. Entering the domain of wearables in healthcare is notoriously difficult as projects and ideas often fail to deliver due to the lack of clinical understanding, i.e., what do healthcare professionals and patients really need? This book provides engineers and computer scientists with the clinical guidance to ensure their novel work successfully translates to inform real-world clinical diagnosis, treatment and management. Presents the first guide for wearable technologies in a multidisciplinary and translational mannerHelps engineers design real-world applications to help them better understand theory and drive pragmatic clinical solutionsCombines the expertise of engineers and clinicians in one go-to guide, accessible to all

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes