Comenzó HOT SALE Hasta 50% en importados + ENVIO GRATIS en todos los pedidos!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada developing criticality in practice through foreign language education (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.1 cm
Peso
0.28 kg.
ISBN
3034302789
ISBN13
9783034302784

developing criticality in practice through foreign language education (en Inglés)

Stephanie Houghton (Autor) · Etsuko Yamada (Autor) · Peter Lang UK · Tapa Blanda

developing criticality in practice through foreign language education (en Inglés) - Houghton, Stephanie ; Yamada, Etsuko

Libro Nuevo

$ 75.560

$ 151.119

Ahorras: $ 75.560

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 05 de Junio y el Miércoles 19 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "developing criticality in practice through foreign language education (en Inglés)"

Many universities have adopted criticality as a general aim of higher education, in order to meet the demands of an increasingly globalised world. But what is criticality, and how does it develop in practice? This book explores the concept in detail and considers how it can be systematically developed in practical ways through foreign language education. Taking a practice-first rather than a theory-first approach, the book presents two case studies based on action research in order to investigate criticality development through foreign language education. One study was conducted in beginner level Japanese language classes at a British university by a Japanese teacher-researcher, and the other was conducted in upper-intermediate English language classes at a Japanese university by a British teacher-researcher. The two studies illuminate the complex experiences of students and teachers as criticality starts to develop in both planned and unplanned ways, from beginner-level to more advanced levels of foreign language learning. The authors also suggest a range of practical teaching approaches which can be used to develop criticality through targeted instruction.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes