Compartir
Designing Research Questionnaires (Mastering Business Research Methods) (en Inglés)
Yuksel Ekinci (Autor)
·
Sage Publications Ltd
· Tapa Dura
Designing Research Questionnaires (Mastering Business Research Methods) (en Inglés) - Yuksel Ekinci
$ 181.690
$ 302.817
Ahorras: $ 121.127
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Viernes 21 de Junio y el
Viernes 05 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Designing Research Questionnaires (Mastering Business Research Methods) (en Inglés)"
In Designing Research Questionnaires, Yuksel Ekinci guides you through origins, types of questionnaire, basic components, types of questions and properties of measurement scales, how to design a questionnaire, sequence of questions, layout decisions and pilot testing, examples and strengths and limitations. Ideal for Business and Management students reading for a Master’s degree, each book in the series may also serve as reference books for doctoral students and faculty members interested in the method. Part of SAGE’s Mastering Business Research Methods Series, conceived and edited by Bill Lee, Mark N. K. Saunders and Vadake K. Narayanan and designed to support researchers by providing in-depth and practical guidance on using a chosen method of data collection or analysis. Watch the editors introduce the Mastering Business Research Methods series.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.