Celebramos el mes del libro con hasta 40% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada designing games: a guide to engineering experiences (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2013
Idioma
Inglés
N° páginas
416
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.8 x 15.4 x 2.2 cm
Peso
0.56 kg.
ISBN
1449337937
ISBN13
9781449337933

designing games: a guide to engineering experiences (en Inglés)

Tynan Sylvester (Autor) · O'Reilly Media · Tapa Blanda

designing games: a guide to engineering experiences (en Inglés) - Sylvester, Tynan

Libro Nuevo

$ 48.796

$ 81.327

Ahorras: $ 32.531

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 14 de Mayo y el Martes 28 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "designing games: a guide to engineering experiences (en Inglés)"

Ready to give your design skills a real boost? This eye-opening book helps you explore the design structure behind most of todayâ s hit video games. Youâ ll learn principles and practices for crafting games that generate emotionally charged experiencesâ a combination of elegant game mechanics, compelling fiction, and pace that fully immerses players. In clear and approachable prose, design pro Tynan Sylvester also looks at the day-to-day process necessary to keep your project on track, including how to work with a team, and how to avoid creative dead ends. Packed with examples, this book will change your perception of game design. Create game mechanics to trigger a range of emotions and provide a variety of play Explore several options for combining narrative with interactivity Build interactions that let multiplayer gamers get into each otherâ s heads Motivate players through rewards that align with the rest of the game Establish a metaphor vocabulary to help players learn which design aspects are game mechanics Plan, test, and analyze your design through iteration rather than deciding everything up front Learn how your gameâ s market positioning will affect your design

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes