¡Vacaciones de Invierno Kids! hasta 10% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Design and the Creation of Value (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
248
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.1 x 15.5 x 1.5 cm
Peso
0.39 kg.
ISBN13
9781474274296

Design and the Creation of Value (en Inglés)

John Heskett (Autor) · Clive Dilnot (Ilustrado por) · Suzan Boztepe (Ilustrado por) · Bloomsbury Academic · Tapa Blanda

Design and the Creation of Value (en Inglés) - Heskett, John ; Dilnot, Clive ; Boztepe, Suzan

Libro Nuevo

$ 75.436

$ 94.296

Ahorras: $ 18.859

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 31 de Julio y el Viernes 09 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Design and the Creation of Value (en Inglés)"

John Heskett was a pioneering British design historian, with a particular interest in design and economics. Design and the Creation of Value' publishes for the first time his groundbreaking seminar on design and economic value. In remarkably clear and accessible prose Heskett explores the how the key traditions of economic thought conceive of how value is created. Critically teasing out the role of design in this process, Heskett shows how design's role in innovating and creating value creating value for organisations and products can be given a firm grounding in economic theory. Featuring examples of businesses which have successfully responded to the value of design in their practice, as well as others who have failed because of their inability to understand value-creation, Heskett looks in detail at the relationship between producers, markets, products and consumers, using these instances to offer a both a strong critique of the limitations conventional economic thought and new model of the economic importance of design thinking in value creation.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes