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portada Der Dreiã Igjã¤Hrige Krieg in Literatur und Kunst im 20. Und 21. Jahrhundert (en Alemán)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Alemán
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9783847116059

Der Dreiã Igjã¤Hrige Krieg in Literatur und Kunst im 20. Und 21. Jahrhundert (en Alemán)

Meyer Daniel,Rothmund Elisabeth (Autor) · V&R Unipress · Tapa Blanda

Der Dreiã Igjã¤Hrige Krieg in Literatur und Kunst im 20. Und 21. Jahrhundert (en Alemán) - Meyer Daniel,Rothmund Elisabeth

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
Origen: España (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Der Dreiã Igjã¤Hrige Krieg in Literatur und Kunst im 20. Und 21. Jahrhundert (en Alemán)"

In an inter- and transmedial perspective, this volume attempts to trace the various semantic ordering processes that take place in the artistic treatment of the Thirty Years' War during the 20th and 21st centuries by reconstructing their respective interpretive frameworks. The contributions as a whole attempt to draw a bow between the multitude of appropriations and their specific artistic modalities. Although the focus is on German-language works, the European context is also taken into account.

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El libro está escrito en Alemán.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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