Compartir
Dance Music Spaces: Clubs, Clubbers, and DJs Navigating Authenticity, Branding, and Commercialism (en Inglés)
Danielle Antoinette Hidalgo
(Autor)
·
Lexington Books
· Tapa Blanda
Dance Music Spaces: Clubs, Clubbers, and DJs Navigating Authenticity, Branding, and Commercialism (en Inglés) - Hidalgo, Danielle Antoinette
$ 87.804
$ 109.755
Ahorras: $ 21.951
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Lunes 03 de Junio y el
Lunes 17 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Dance Music Spaces: Clubs, Clubbers, and DJs Navigating Authenticity, Branding, and Commercialism (en Inglés)"
Using a concept she calls authenticity maneuvering to explain how clubs, clubbers, and DJs navigate authenticity, branding, and commercialism, Danielle Hidalgo argues that the strategic use of a rave ethos bolsters acceptance in dance music spaces while also making commercial practices less visible or problematic.