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portada Cyberbullying and Values Education (Routledge Series on Life and Values Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
232
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781032323299
N° edición
1

Cyberbullying and Values Education (Routledge Series on Life and Values Education) (en Inglés)

Angel Nga Man Leung (Editor) Kevin Ka Shing Chan (Editor) Catalina Sau Man Ng (Editor) John Chi-Kin Lee (Editor) (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Cyberbullying and Values Education (Routledge Series on Life and Values Education) (en Inglés) - Angel Nga Man Leung (Editor) Kevin Ka Shing Chan (Editor) Catalina Sau Man Ng (Editor) John Chi-Kin Lee (Editor)

Libro Nuevo

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Reseña del libro "Cyberbullying and Values Education (Routledge Series on Life and Values Education) (en Inglés)"

Written by scholars from both the Western and Chinese contexts, this monograph discusses the relation between cyberbullying and socio-emotional-moral competencies, feasible interventions by integrating values education, and provides future directions in the field of cyberpsychology.

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