Llego la Feria del Libro a Buscalibre hasta -10% Dcto en miles de libros!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Customer Insight Strategies: How to Understand Your Audience and Create Remarkable Marketing (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
248
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.1 x 15.5 x 2.0 cm
Peso
0.50 kg.
ISBN13
9781789662504

Customer Insight Strategies: How to Understand Your Audience and Create Remarkable Marketing (en Inglés)

Christine Bailey (Autor) · Kogan Page · Tapa Blanda

Customer Insight Strategies: How to Understand Your Audience and Create Remarkable Marketing (en Inglés) - Bailey, Christine

Libro Nuevo

$ 57.290

$ 71.612

Ahorras: $ 14.322

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: España (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 10 de Junio y el Miércoles 19 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Customer Insight Strategies: How to Understand Your Audience and Create Remarkable Marketing (en Inglés)"

In a noisy, fast-paced marketing world, customer insight holds the key to creating memorable, purpose-driven marketing. Customer Insight Strategies outlines the critical role of customer insight and provides techniques and strategies that will help marketers identify trends, nurture leads and understand consumers - ultimately, empowering them to grow profits. The strategies are explained in a straightforward, jargon-free manner, and can be applied to a huge range of marketing challenges, regardless of time, budget or organizational size. Customer Insight Strategies shows precisely how customer insights can be used to build a mission with purpose. It discusses many of the core methods through which customer insight can be gleaned, providing easy-to-follow guidelines for applying them to everyday marketing practice. Covering topics such as customer segments, marketing to personas and lead generation, it contains global case studies from organizations including Cisco, NTT, Refinitiv and The Co-op as well as interviews with leading business professionals sharing their thoughts on using customer insights to grow profits. Written by a highly respected thought-leader and industry influencer, this book will help any professional create truly powerful marketing.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes