Busca, encontrá y lee tu libro favorito en Buscalibre -10% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Creating Augmented and Virtual Realities: Theory and Practice for Next-Generation Spatial Computing (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
300
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781492044192
N° edición
1

Creating Augmented and Virtual Realities: Theory and Practice for Next-Generation Spatial Computing (en Inglés)

Erin Pangilinan; Steve Lukas; Vasanth Mohan (Autor) · · Tapa Blanda

Creating Augmented and Virtual Realities: Theory and Practice for Next-Generation Spatial Computing (en Inglés) - Erin Pangilinan; Steve Lukas; Vasanth Mohan

Libro Nuevo

$ 75.036

$ 93.795

Ahorras: $ 18.759

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 14 de Junio y el Viernes 28 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Creating Augmented and Virtual Realities: Theory and Practice for Next-Generation Spatial Computing (en Inglés)"

Despite popular forays into augmented and virtual reality in recent years, spatial computing still sits on the cusp of mainstream use. Developers, artists, and designers looking to enter this field today have few places to turn for expert guidance. In this book, Erin Pangilinan, Steve Lukas, and Vasanth Mohan examine the AR and VR development pipeline and provide hands-on practice to help you hone your skills.Through step-by-step tutorials, you’ll learn how to build practical applications and experiences grounded in theory and backed by industry use cases. In each section of the book, industry specialists, including Timoni West, Victor Prisacariu, and Nicolas Meuleau, join the authors to explain the technology behind spatial computing.In three parts, this book covers:Art and design: Explore spatial computing and design interactions, human-centered interaction and sensory design, and content creation tools for digital artTechnical development: Examine differences between ARKit, ARCore, and spatial mapping-based systems; learn approaches to cross-platform development on head-mounted displaysUse cases: Learn how data and machine learning visualization and AI work in spatial computing, training, sports, health, and other enterprise applications

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes