Feria del libro importado hasta con 40% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Conversation Analytic Research on Learning-In-Action: The Complex Ecology of Second Language Interaction 'in the Wild' (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
275
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.5 cm
Peso
0.40 kg.
ISBN13
9783030221676

Conversation Analytic Research on Learning-In-Action: The Complex Ecology of Second Language Interaction 'in the Wild' (en Inglés)

Hellermann, John ; Eskildsen, Søren W. ; Pekarek Doehler, Simona (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Conversation Analytic Research on Learning-In-Action: The Complex Ecology of Second Language Interaction 'in the Wild' (en Inglés) - Hellermann, John ; Eskildsen, Søren W. ; Pekarek Doehler, Simona

Libro Nuevo

$ 203.601

$ 339.335

Ahorras: $ 135.734

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 15 de Agosto y el Jueves 29 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Conversation Analytic Research on Learning-In-Action: The Complex Ecology of Second Language Interaction 'in the Wild' (en Inglés)"

This volume offers insights on language learning outside the classroom, or in the wild, where L2 users themselves are the driving force for language learning. The chapters, by scholars from around the world, critically examine the concept of second language learning in the wild. The authors use innovative data collection methods (such as video and audio recordings collected by the participants during their interactions outside classrooms) and analytic methods from conversation analysis to provide a radically emic perspective on the data. Analytic claims are supported by evidence from how the participants in the interactions interpret one another's language use and interactional conduct. This allows the authors to scrutinize the term wild showing what distinguishes L2 practices in our different datasets and how those practices differ from the L2 learner data documented in other more controlled settings, such as the classroom. We also show how our findingscan feed back into the development of materials for classroom language instruction, and ultimately can support the implementation of usage-based L2 pedagogies. In sum, we uncover what it is about the language use in these contexts that facilitates developmental changes over time in L2-speakers' and their co-participants' interactional practices for language learning.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes