Las preventas y novedades mas esperadas del año hasta 10% + envio gratis a partir de $50.000  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Consumer Perception Towards Advertisement Related to Cosmetic Goods: A Comparative Study of Working and Non-Working Women in Punjab (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2016
Idioma
Inglés
N° páginas
140
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9783659860294

Consumer Perception Towards Advertisement Related to Cosmetic Goods: A Comparative Study of Working and Non-Working Women in Punjab (en Inglés)

Rajesh Kumar Mahajan (Autor) · Lap Lambert Academic Publishing · Tapa Blanda

Consumer Perception Towards Advertisement Related to Cosmetic Goods: A Comparative Study of Working and Non-Working Women in Punjab (en Inglés) - Rajesh Kumar Mahajan

Libro Nuevo

$ 97.554

$ 121.942

Ahorras: $ 24.388

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: España (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 01 de Julio y el Miércoles 10 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Consumer Perception Towards Advertisement Related to Cosmetic Goods: A Comparative Study of Working and Non-Working Women in Punjab (en Inglés)"

Consumer perception towards Advertisement related to cosmetic goods: A comparative study of working and non-working women in Punjab. The purpose of the study is to analyses the influence of advertisements on the buying behavior and the attitude of the respondent regarding the overall impact of advertisements on consumer’s perception. This study shows that the respondent interpolated in this survey belongs to diverse backgrounds which increase the scope of future study. The current study, also appraises the economic and financial factors necessary for the purchase of goods. In countries like India, which is believed to be the swiftest growing market for cosmetology, advertisement plays a powerful role in determining the consumption of products. Since any publicity is good publicity, therefore, all the mediums used by advertising agencies be it the brand value or the celebrity attached to it, add up a good member of consumers.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes