HOT WEEK - Seguimos! Hasta 30% en importados + Envio gratis en compras mayores a $50.000  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Consumer Neuroscience (The mit Press) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2017
Idioma
Inglés
N° páginas
368
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780262036597

Consumer Neuroscience (The mit Press) (en Inglés)

Moran Cerf (Autor) · Mit Press · Tapa Dura

Consumer Neuroscience (The mit Press) (en Inglés) - Moran Cerf

Libro Nuevo

$ 74.498

$ 106.425

Ahorras: $ 31.928

30% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 14 de Junio y el Martes 25 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Consumer Neuroscience (The mit Press) (en Inglés)"

A comprehensive introduction to using the tools and techniques of neuroscience to understand how consumers make decisions about purchasing goods and services. Contrary to the assumptions of economists, consumers are not always rational actors who make decisions in their own best interests. The new field of behavioral economics draws on the insights of psychology to study non-rational decision making. The newer field of consumer neuroscience draws on the findings, tools, and techniques of neuroscience to understand how consumers make judgments and decisions. This book is the first comprehensive treatment of consumer neuroscience, suitable for classroom use or as a reference for business and marketing practitioners. After an overview of the field, the text offers the background on the brain and physiological systems necessary for understanding how they work in the context of decision making and reviews the sensory and perceptual mechanisms that govern our perception and experience. Chapters by experts in the field investigate tools for studying the brain, including fMRI, EEG, eye-tracking, and biometrics, and their possible use in marketing. The book examines the relation of attention, memory, and emotion to consumer behavior; cognitive factors in decision making; and the brain's reward system. It describes how consumers develop implicit associations with a brand, perceptions of pricing, and how consumer neuroscience can encourage healthy behaviors. Finally, the book considers ethical issues raised by the application of neuroscience tools to marketing. Contributors Fabio Babiloni, Davide Baldo, David Brandt, Moran Cerf, Yuping Chen, Patrizia Cherubino, Kimberly Rose Clark, Maria Cordero-Merecuana, William A. Cunningham, Manuel Garcia-Garcia, Ming Hsu, Ana Iorga, Philip Kotler, Carl Marci, Hans Melo, Kai-Markus Muller, Brendan Murray, Ingrid L. C. Nieuwenhuis, Graham Page, Hirak Parikh, Dante M. Pirouz, Martin Reimann, Neal J. Roese, Irit Shapira-Lichter, Daniela Somarriba, Julia Trabulsi, Arianna Trettel, Giovanni Vecchiato, Thalia Vrantsidis, Sarah Walker

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes