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portada concurrency theory: calculi an automata for modelling untimed and timed concurrent systems (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2005
Idioma
Inglés
N° páginas
422
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 2.5 cm
Peso
0.82 kg.
ISBN
1852338954
ISBN13
9781852338954

concurrency theory: calculi an automata for modelling untimed and timed concurrent systems (en Inglés)

Howard Bowman (Autor) · Rodolfo Gomez (Autor) · Springer · Tapa Dura

concurrency theory: calculi an automata for modelling untimed and timed concurrent systems (en Inglés) - Bowman, Howard ; Gomez, Rodolfo

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Reseña del libro "concurrency theory: calculi an automata for modelling untimed and timed concurrent systems (en Inglés)"

The field of concurrency theory is becoming increasingly important, with the problem of formally verifying concurrent distributed systems a critical consideration and a major topic for the software industries. This book, with its extensive applications of the techniques involved in the field of concurrency theory, is the first to adopt this new approach.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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