Tenes 15% dcto usando el código dFELIZDIAPAPA - Válido del 10 al 16 de Junio, Aplica   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Computer Graphics and Multimedia: Concepts, Algorithms and Implementation using C (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
688
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
24.6 x 18.9 x 3.5 cm
Peso
1.21 kg.
ISBN13
9789333223362

Computer Graphics and Multimedia: Concepts, Algorithms and Implementation using C (en Inglés)

D. A. Godse (Autor) · A. P. Godse (Autor) · Amazon Digital Services LLC - KDP Print US · Tapa Blanda

Computer Graphics and Multimedia: Concepts, Algorithms and Implementation using C (en Inglés) - Godse, D. A. ; Godse, A. P.

Libro Nuevo

$ 195.343

$ 205.624

Ahorras: $ 10.281

5% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 12 de Agosto y el Lunes 26 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Computer Graphics and Multimedia: Concepts, Algorithms and Implementation using C (en Inglés)"

The book presents comprehensive coverage of computer graphics and multimedia concepts in a simple, lucid, and systematic way. It uses C programming language to implement various algorithms explained in the book. The book is divided into two parts. The first part focuses on a wide range of exciting topics such as illumination and colour Models, shading algorithms, line, curves, circle and ellipse drawing algorithms, polygon filling, 2D and 3D transformations, windowing and clipping, 3D object representation, 3D viewing, viewing pipeline, and visible surface detection algorithms. The second part focuses on multimedia basics, multimedia applications, multimedia system architecture, evolving technologies for multimedia, defining objects for multimedia systems, multimedia data interface standards, multimedia databases, compression and decompression, data and file format standards, multimedia I/O technologies, digital voice and audio, video image and animation, full-motion video, and storage and retrieval technologies. It also describes multimedia authoring and user interface, Hypermedia messaging, mobile messaging, integrated multimedia message standards, Integrated document management, and distributed multimedia systems. Case Study: Blender Graphics - blender fundamentals, drawing basic shapes, modelling, shading and textures.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes