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portada Community 2.0: At the intersection of digital media and information design (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
128
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.7 cm
Peso
0.18 kg.
ISBN13
9781475078510

Community 2.0: At the intersection of digital media and information design (en Inglés)

John A. McArthur (Autor) · Createspace Independent Publishing Platform · Tapa Blanda

Community 2.0: At the intersection of digital media and information design (en Inglés) - McArthur, John A.

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Community 2.0: At the intersection of digital media and information design (en Inglés)"

As our society becomes more saturated with digital technologies, members in and leaders of every type of community will be challenged to incorporate, assess, and even design digital media tools and experiences for their communities. This book aims to integrate information design squarely into that discussion as a tool and framework for building experiences that can create and shape the communities we serve. Community 2.0 is a compilation of exploratory papers written by graduate students in the Master of Arts in Communication program in the James L. Knight School of Communication at Queens University of Charlotte. Each chapter integrates digital media and information design to explore the intersections in a variety of contexts. Chapters in Community 2.0 address information design issues surrounding: developing credibility online, hyperlocal community engagement, social support communities, business-to-consumer communities, and socio-economic and generational gaps in technology adoption.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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