Buscadays. Hasta 40% dcto en libros importados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Cognitive Foundations for Improving Mathematical Learning (Mathematical Cognition and Learning (Print)) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
377
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9780128159521
N° edición
1
Categorías

Cognitive Foundations for Improving Mathematical Learning (Mathematical Cognition and Learning (Print)) (en Inglés)

Libro Nuevo

$ 197.780

$ 329.633

Ahorras: $ 131.853

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 18 de Junio y el Martes 02 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Cognitive Foundations for Improving Mathematical Learning (Mathematical Cognition and Learning (Print)) (en Inglés)"

The fifth volume in the Mathematical Cognition and Learning series focuses on informal learning environments and other parental influences on numerical cognitive development and formal instructional interventions for improving mathematics learning and performance.  The chapters cover the use of numerical play and games for improving foundational number knowledge as well as school math performance, the link between early math abilities and the approximate number system, and how families can help improve the early development of math skills.  The book goes on to examine learning trajectories in early mathematics, the role of mathematical language in acquiring numeracy skills, evidence-based assessments of early math skills, approaches for intensifying early mathematics interventions, the use of analogies in mathematics instruction, schema-based diagrams for teaching ratios and proportions, the role of cognitive processes in treating mathematical learning difficulties, and addresses issues associated with intervention fadeout.Identifies the relative influence of school and family on math learningDiscusses the efficacy of numerical play for improvement in mathFeatures learning trajectories in mathExamines the role of math language in numeracy skillsIncludes assessments of math skillsExplores the role of cognition in treating math-based learning difficulties

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes