Buscadays. Hasta 40% dcto en libros importados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Co-Creating Learning and Teaching: Towards Relational Pedagogy in Higher Education (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
96
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781913063818
N° edición
1

Co-Creating Learning and Teaching: Towards Relational Pedagogy in Higher Education (en Inglés)

Catherine Bovill (Autor) · Critical Publishing · Tapa Blanda

Co-Creating Learning and Teaching: Towards Relational Pedagogy in Higher Education (en Inglés) - Bovill, Catherine ; Jarvis, Joy ; Mpamhanga, Karen

Libro Nuevo

$ 45.931

$ 76.551

Ahorras: $ 30.621

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 25 de Junio y el Jueves 04 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Co-Creating Learning and Teaching: Towards Relational Pedagogy in Higher Education (en Inglés)"

Co-creation of learning and teaching, where students and staff collaborate to design curricula or elements of curricula, is an important pedagogical idea within higher education, key to meaningful learner engagement and building positive student-staff relationships. Drawing on literature from schools' education, and using a range of examples from universities worldwide, this book highlights the benefits of classroom-level, relational, dialogic pedagogy and co-creation. It includes a focus on the classroom as the site of co-creation, examples of practice and practical guidance, and a unique perspective in bringing together the concept of co-creation with relational pedagogy within higher education learning and teaching.Critical Practice in Higher Education provides a scholarly and practical entry point for academics into key areas of higher education practice. Each book in the series explores an individual topic in depth, providing an overview in relation to current thinking and practice, informed by recent research. The series will be of interest to those engaged in the study of higher education, those involved in leading learning and teaching or working in academic development, and individuals seeking to explore particular topics of professional interest. Through critical engagement, this series aims to promote an expanded notion of being an academic - connecting research, teaching, scholarship, community engagement and leadership - while developing confidence and authority.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes