Las preventas y novedades mas esperadas del año hasta 10% + envio gratis a partir de $50.000  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Caught in the Act: Reflections on Continuing Professional Development of Mathematics Teachers in a Collaborative Partnership (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
218
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
25.4 x 17.8 x 1.2 cm
Peso
0.39 kg.
ISBN13
9781928480365
Categorías

Caught in the Act: Reflections on Continuing Professional Development of Mathematics Teachers in a Collaborative Partnership (en Inglés)

Cyril Julie (Autor) · Sun Press · Tapa Blanda

Caught in the Act: Reflections on Continuing Professional Development of Mathematics Teachers in a Collaborative Partnership (en Inglés) - Holtman, Lorna ; Smith, Charles R. ; Julie, Cyril

Libro Nuevo

$ 52.308

$ 65.385

Ahorras: $ 13.077

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 05 de Agosto y el Lunes 19 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Caught in the Act: Reflections on Continuing Professional Development of Mathematics Teachers in a Collaborative Partnership (en Inglés)"

The research reported in Caught in the Act draws together the insights gained from a continuous professional development initiative for high school mathematics teachers, teaching in low socio-economic status and socially challenged environments in South Africa. The chapters show the possibilities for enhancing achievement in school mathematics if a strength-based approach is adopted to develop teaching with teachers and when their concerns are taken seriously. The book demonstrates that the ecological relevance - fitness for the context in which teachers are teaching - of the "goods" developed and distributed by initiatives should be a major consideration to offer hope for sustainable implementation to improve school mathematics education. The book is of interest to mathematics teachers, school leaders, mathematics curriculum advisors, policy makers and researchers.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes