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portada Business Fundamentals for Engineering Managers (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
258
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.4 cm
Peso
0.35 kg.
ISBN13
9781606504789

Business Fundamentals for Engineering Managers (en Inglés)

C. M. Chang (Autor) · Momentum Press · Tapa Blanda

Business Fundamentals for Engineering Managers (en Inglés) - Chang, C. M.

Libro Nuevo

$ 124.804

  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 29 de Julio y el Lunes 12 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Business Fundamentals for Engineering Managers (en Inglés)"

Engineering managers and professionals make a long and lasting impact in the industry by regularly developing technology-based projects, as related to new product development, new service innovation or efficiency-centered process improvement, or both-to create strategic differentiation and operational excellence for their employers. They need certain business fundamentals that enable them to make decisions, based on both technology and business perspectives, leading to new or improved product or service offerings, which are technically feasible, economically viable, marketplace acceptable, and customer enlightening. This book consists of three sets of business fundamentals. The chapter "Cost Accounting and Control" discusses service and product costing, activity-based costing to define overhead expenses, and risk analysis and cost estimation under uncertainty. The chapter "Financial Accounting and Analysis" delineates the key financial statements, financial analyses, balanced scorecard, ratio analysis, and capital asset valuation-including operations, opportunities, and acquisition and mergers. The chapter "Marketing Management" reviews marketing functions, marketing forecasting, marketing segmentation, customers, and other factors affecting marketing in making value-adding contributions. The new business vocabulary and useful analysis tools presented will enable engineering managers to become more effective when interacting with senior management, and to prepare themselves for assuming higher-level corporate responsibilities.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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