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portada building brand identity,a strategy for success in a hostile marketplace (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
1995
Idioma
Inglés
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
24.2 x 16.5 x 2.6 cm
Peso
0.67 kg.
ISBN
047104220X
ISBN13
9780471042204

building brand identity,a strategy for success in a hostile marketplace (en Inglés)

Lynn B. Upshaw (Autor) · Wiley · Tapa Dura

building brand identity,a strategy for success in a hostile marketplace (en Inglés) - Upshaw, Lynn B.

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "building brand identity,a strategy for success in a hostile marketplace (en Inglés)"

Brand identity is the special quality that gives a product or service its unique character in the minds of consumers. While establishing brand identity has never been easy, thanks to the fracturing of conventional media, mounting consumer distrust, and an unprecedented proliferation of new brands, it is now more difficult than ever. This guide provides simple steps for overcoming those obstacles in order to develop and deploy a strategy for creating a solid brand identity.

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