Feria del libro importado hasta con 40% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Building Brand Communities: How Organizations Succeed by Creating Belonging (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
288
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781523086610
Categorías

Building Brand Communities: How Organizations Succeed by Creating Belonging (en Inglés)

Carrie Melissa Jones; Charles Vogl (Autor) · · Tapa Dura

Building Brand Communities: How Organizations Succeed by Creating Belonging (en Inglés) - Carrie Melissa Jones; Charles Vogl

Libro Nuevo

$ 35.585

$ 59.309

Ahorras: $ 23.723

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 30 de Mayo y el Lunes 10 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Building Brand Communities: How Organizations Succeed by Creating Belonging (en Inglés)"

Successful brand communities are based on mutual concern, shared values, and common experiences--not simply mutual fondness for a product or service. This book explains exactly how to build them.This is a time when organizations must develop far deeper relationships with customers. But they don't know how this is done profitably and at scale. This book will help usher confused organizations into a new future where community and profit mutually support one another. Carrie Melissa Jones and Charles H. Vogl highlight companies succeeding (Airbnb, Reddit, Apple, Toyota Motor Company, etc.) and those who are failing (left anonymous). The authors clarify the structural differences between authentic brand community and simple marketing, social media, and platform projects. Their book outlines brand community strategies and models for organizations that will help them create communities that make the world a better place for the organization's stakeholders and everyone else. Organizational leaders will gain the skills to distinguish how communities differ when serving marketing, innovation, advocacy, recruitment, retention, and social support goals and choose how best to succeed with their own goal-appropriate community models.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes