Buscadays. Hasta 40% dcto en libros importados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Building Autonomous Learners: Perspectives from Research and Practice Using Self-Determination Theory (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
302
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.7 cm
Peso
0.45 kg.
ISBN13
9789811013058

Building Autonomous Learners: Perspectives from Research and Practice Using Self-Determination Theory (en Inglés)

Liu, Woon Chia ; Wang, John Chee Keng ; Ryan, Richard M. (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Building Autonomous Learners: Perspectives from Research and Practice Using Self-Determination Theory (en Inglés) - Liu, Woon Chia ; Wang, John Chee Keng ; Ryan, Richard M.

Libro Físico

$ 212.006

$ 353.344

Ahorras: $ 141.337

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 19 de Junio y el Miércoles 03 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Building Autonomous Learners: Perspectives from Research and Practice Using Self-Determination Theory (en Inglés)"

This edited work presents a collection of papers on motivation research in education around the globe. Pursuing a uniquely international approach, it also features selected research studies conducted in Singapore under the auspices of the Motivation in Educational Research Lab, National Institute of Education, Singapore. A total of 15 chapters include some of the latest findings on theory and practical applications alike, prepared by internationally respected researchers in the field of motivation research in education. Each author provides his/her perspective and practical strategies on how to maximize motivation in the classroom. Individual chapters focus on theoretical and practical considerations, parental involvement, teachers' motivation, ways to create a self-motivating classroom, use of ICT, and nurturing a passion for learning. The book will appeal to several different audiences: firstly, policymakers in education, school leaders and teachers will find it a valuable resource. Secondly, it offers a helpful guide for researchers and teacher educators in pre-service and postgraduate teacher education programmes. And thirdly, parents who want to help their children pursue lifelong learning will benefit from reading this book.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes