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portada Brand Positioning: Connecting Marketing Strategy and Communications (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
262
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9780367250195
N° edición
1
Categorías

Brand Positioning: Connecting Marketing Strategy and Communications (en Inglés)

Erik Kostelijk; Karel Jan Alsem (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Brand Positioning: Connecting Marketing Strategy and Communications (en Inglés) - Erik Kostelijk; Karel Jan Alsem

Libro Nuevo

$ 47.417

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Brand Positioning: Connecting Marketing Strategy and Communications (en Inglés)"

Brand Positioning is an English translation of an exceptionally well-renowned Dutch textbook, which provides a practical approach to analysing, defining and developing a brand’s positioning strategy. Divided into three key parts, the book works step-by-step through the creation of an effective marketing strategy, combining an academic approach with the strategic and operational guidelines, tools and techniques required. Unlike other textbooks, it has a unique focus on the relationship between branding, marketing and communications, exploring brand values, brand identity and brand image, and analysing how these can be transformed into a successful positioning strategy, using international case studies, examples and practical exercises. This textbook will be core reading for advanced undergraduate and postgraduate students of marketing strategy, branding, marketing communications and consumer behaviour. It will also be of great value to marketing and communications professionals looking to develop and maintain their company’s brand.

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Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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