Feria del libro importado hasta con 40% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Beginning Swift Games Development for Ios: Develop 2d and 3d Games Using Apple's Scenekit and Spritekit (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2017
Idioma
Inglés
N° páginas
208
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781484223093
N° edición
2

Beginning Swift Games Development for Ios: Develop 2d and 3d Games Using Apple's Scenekit and Spritekit (en Inglés)

James Goodwill; Wesley Matlock (Autor) · Apress · Tapa Blanda

Beginning Swift Games Development for Ios: Develop 2d and 3d Games Using Apple's Scenekit and Spritekit (en Inglés) - James Goodwill; Wesley Matlock

Libro Nuevo

$ 47.396

$ 78.993

Ahorras: $ 31.597

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 15 de Julio y el Lunes 29 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Beginning Swift Games Development for Ios: Develop 2d and 3d Games Using Apple's Scenekit and Spritekit (en Inglés)"

Game apps are one of the most popular categories in the Apple iTunes App Store. In response, James Goodwill, Wesley Matlock and Apress introduce you to the update of this best selling bookGame apps are one of the most popular categories in the Apple iTunes App Store. In response, James Goodwill, Wesley Matlock and Apress introduce you to the update of this best selling book,  Beginning Swift Games Development for iOS, Second Edition . In this book, you'll learn the fundamental elements of the new Swift 3 programming language as applied to game development for new iOS 10.In part 1, you'll start with a basic 2D game idea and build the game throughout the book introducing each SpriteKit topic as we add new functionality to the game. By the end of the book, you'll have experience with all the important SpriteKit topics and have a fully functional game as a result. In part 2 of this book, you'll learn 3D game development using Apple's SceneKit framework and the Swift programming language. And, you'll follow the same pattern we used for part 1.After reading and using this book, you'll have the skills and the code to build your first 2D and then 3D game app that you can run on any iOS enabled device and perhaps sell in the Apple iTunes App Store.What you?ll learnWhat is in the new Swift 3 programming languageHow to apply it to iOS 10 and 9 game developmentHow to use SpriteKit with SwiftHow to use SceneKit with SwiftHow to build your first 2D game app using SpriteKit and SwiftHow to build 3D game from 2D using SceneKit and SwiftWho this book is forThis book is for iOS app developers new to Swift or for those thinking of doing iOS game app development for the very first time.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes