Busca, encontrá y lee tu libro favorito en Buscalibre -10% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Arts Education and Social-Emotional Learning Outcomes Among K-12 Students: Developing a Theory of Action (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
48
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
27.9 x 21.6 x 0.3 cm
Peso
0.18 kg.
ISBN13
9780999550946
Categorías

Arts Education and Social-Emotional Learning Outcomes Among K-12 Students: Developing a Theory of Action (en Inglés)

Joseph Maurer (Autor) · Meredith R. Aska McBride (Autor) · Jenny Nagaoka (Autor) · Consortium on Chicago School Research · Tapa Blanda

Arts Education and Social-Emotional Learning Outcomes Among K-12 Students: Developing a Theory of Action (en Inglés) - Maurer, Joseph ; Aska McBride, Meredith R. ; Nagaoka, Jenny

Libro Físico

$ 45.405

$ 56.756

Ahorras: $ 11.351

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 17 de Junio y el Lunes 01 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Arts Education and Social-Emotional Learning Outcomes Among K-12 Students: Developing a Theory of Action (en Inglés)"

Social and emotional learning is a topic of increasing focus in the education sector. Though definitions and terminology vary, at its core this trend reflects an increased interest among educators, administrators, parents, and other stakeholders in students' development of individual and interpersonal skills beyond the realm of academic achievement.This project, conducted as a partnership between Ingenuity and the University of Chicago Consortium on School Research, consists of two components: a review of literature on this topic and an interview-based fieldwork component with educators, administrators, students, and parents in Chicago Public Schools. The authors reviewed more than 200 studies on arts education spanning six decades. They also conducted focus groups and interviews with key participants in the arts education process-including educators, administrators, students, and parents-to evaluate evidence of the effects of arts education on social-emotional development in school and after-school settings. They found a widespread belief that arts education contributes to children's and adolescents' social-emotional development.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes