Celebramos el mes del libro con hasta 40% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Antitrust in Data Driven Markets & Legal Framework for Influencers, Native Advertising and Control Over the Use of AI in Marketing (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
457
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 2.7 cm
Peso
0.84 kg.
ISBN13
9783031074219

Antitrust in Data Driven Markets & Legal Framework for Influencers, Native Advertising and Control Over the Use of AI in Marketing (en Inglés)

Bruce Kilpatrick (Ilustrado por) · Pierre Kobel (Ilustrado por) · Pranvera Këllezi (Ilustrado por) · Springer · Tapa Dura

Antitrust in Data Driven Markets & Legal Framework for Influencers, Native Advertising and Control Over the Use of AI in Marketing (en Inglés) - Kilpatrick, Bruce ; Kobel, Pierre ; Këllezi, Pranvera

Libro Nuevo

$ 280.290

$ 467.151

Ahorras: $ 186.860

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 26 de Junio y el Miércoles 10 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Antitrust in Data Driven Markets & Legal Framework for Influencers, Native Advertising and Control Over the Use of AI in Marketing (en Inglés)"

This book gathers contributions from a broad range of jurisdictions, written by practitioners and academics alike, and offers an unparalleled comparative view of key issues in competition law, intellectual property and unfair competition law, with a specific focus on the use of personal data. The first part focuses on the role of competition law in shaping the digital economy. It discusses the use of personal data, the market power of platforms, the assessment of free services, and more broadly the responsibility of dominant companies in the smooth functioning of the digital economy. In turn, the second part sheds light on how the conduct of influencers, native advertising and the use of AI for marketing purposes can be controlled by the law, focusing on the use of personal data and the impact of behavioral advertising on consumers. In this regard, the book brings together the current legal responses across a number of European and other countries, all summarized and elaborated on in the form of two international reports. The LIDC is a long-standing international association that focuses on the interface between competition law and intellectual property law, including unfair competition issues.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes