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portada Anthropology and Mass Communication: Media and Myth in the new Millennium (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2004
Idioma
Inglés
N° páginas
304
Encuadernación
Tapa Blanda
Peso
1.00
ISBN
1571812784
ISBN13
9781571812780
N° edición
1
Categorías

Anthropology and Mass Communication: Media and Myth in the new Millennium (en Inglés)

Mark Allen Peterson (Autor) · Berghahn Books · Tapa Blanda

Anthropology and Mass Communication: Media and Myth in the new Millennium (en Inglés) - Mark Allen Peterson

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Anthropology and Mass Communication: Media and Myth in the new Millennium (en Inglés)"

Anthropological interest in mass communication and media has exploded in the last two decades, engaging and challenging the work on the media in mass communications, cultural studies, sociology and other disciplines. This is the first book to offer a systematic overview of the themes, topics and methodologies in the emerging dialogue between anthropologists studying mass communication and media analysts turning to ethnography and cultural analysis. Drawing on dozens of semiotic, ethnographic and cross-cultural studies of mass media, it offers new insights into the analysis of media texts, offers models for the ethnographic study of media production and consumption, and suggests approaches for understanding media in the modern world system. Placing the anthropological study of mass media into historical and interdisciplinary perspectives, this book examines how work in cultural studies, sociology, mass communication and other disciplines has helped shape the re-emerging interest in media by anthropologists.

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El libro está escrito en Inglés.
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