Tenes 15% dcto usando el código dFELIZDIAPAPA - Válido del 10 al 16 de Junio, Aplica   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Analysing Discourses in Teacher Observation Feedback Conferences (Routledge Studies in Applied Linguistics) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
228
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9780367643195
N° edición
1

Analysing Discourses in Teacher Observation Feedback Conferences (Routledge Studies in Applied Linguistics) (en Inglés)

Fiona Copland; Helen Donaghue (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Analysing Discourses in Teacher Observation Feedback Conferences (Routledge Studies in Applied Linguistics) (en Inglés) - Fiona Copland; Helen Donaghue

Libro Nuevo

$ 80.621

$ 84.864

Ahorras: $ 4.243

5% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 24 de Julio y el Viernes 09 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Analysing Discourses in Teacher Observation Feedback Conferences (Routledge Studies in Applied Linguistics) (en Inglés)"

This volume focuses on the post-observation feedback conference, a common feature of teacher education programs, and highlights the importance of such talk in the development and evaluation of teachers and other professionals. The book adopts a linguistic ethnographic approach, which provides a framework for examining the contextual nature of the talk and how it is embedded within wider social contexts and structures, such as evaluation regimes. Drawing on data from a range of settings, including pre-service teacher education, medical education, and teacher appraisal programs, Copland and Donaghue examine the feedback conference from a range of perspectives, including face, identity and genre, and show how a nuanced understanding of discussions can support teacher trainers, supervisors and observers to provide appropriate and useful feedback. A concluding chapter brings together brief vignettes from researchers active in the field to point to future directions for further study.This book will be of particular interest to students and researchers in discourse analysis, language education, linguistic anthropology, and professional communication, as well as pre- and in-service teachers.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes