Llego la Feria del Libro a Buscalibre hasta -10% Dcto en miles de libros!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Amazon Marketplace Dilemma: A Brand Executive's Challenge Growing Sales and Maintaining Control (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.8 cm
Peso
0.22 kg.
ISBN13
9780998484600

Amazon Marketplace Dilemma: A Brand Executive's Challenge Growing Sales and Maintaining Control (en Inglés)

James Thomson (Autor) · Joseph Hansen (Autor) · Buy Box Experts · Tapa Blanda

Amazon Marketplace Dilemma: A Brand Executive's Challenge Growing Sales and Maintaining Control (en Inglés) - Hansen, Joseph ; Thomson, James

Libro Nuevo

$ 48.615

$ 60.769

Ahorras: $ 12.154

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 03 de Junio y el Lunes 17 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Amazon Marketplace Dilemma: A Brand Executive's Challenge Growing Sales and Maintaining Control (en Inglés)"

Brand executives face two key questions in addressing the Amazon marketplace: 1.Will the brand be sold on the Amazon Marketplace? 2.If yes, then what distribution approach makes most sense for the brand? As we discuss throughout the book, the decision regarding whether the brand will be sold on the Amazon marketplace is not always solely within a brand's control. It's better to start with the assumption that any popular brand's products will eventually show up for sale on Amazon, whether the brand wants those products there or not. The second question is more complex for brand executives. At its core, this question represents a pivotal "fork in the road" that we call the Amazon Marketplace Dilemma. That choice is: Sell TO Amazon vs. Sell ON Amazon. Which of these paths a brand chooses-and the distribution strategy it employs in that domain-will determine a brand executive's issues, challenges and priorities. Either option will impact the brand executive's ability to control their brand strategies (e.g., pricing, brand content, marketing, etc.), to generate profits, and to create a stable cadence for managing activities on the Amazon marketplace channel. In our book, we uncover the many considerations involved in developing and implementing the right Amazon distribution strategy for a given brand.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes