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portada Alternate Reality Games: Promotion and Participatory Culture (Routledge Critical Advertising Studies) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
144
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780815386803
N° edición
1

Alternate Reality Games: Promotion and Participatory Culture (Routledge Critical Advertising Studies) (en Inglés)

Stephanie Janes (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Alternate Reality Games: Promotion and Participatory Culture (Routledge Critical Advertising Studies) (en Inglés) - Stephanie Janes

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Alternate Reality Games: Promotion and Participatory Culture (Routledge Critical Advertising Studies) (en Inglés)"

Using textual analysis, interviews with game designers, audience surveys, and close analysis of player forum discussion, this book examines the unique nature of the producer/consumer relationship within promotional Alternate Reality Games (ARGs). Historically, ARGs are rooted in advertising as much as they are in narrative storytelling. As designers often have to respond to player actions as the game progresses, players can have an impact on the storyline, on character behaviour, and potentially on the final resolution of the narrative. This book explores how both media consumers and producers are responding to this new reconfiguration of the producer/consumer/prosumer dynamic in order to better understand the diverse advertising experiences available to media audiences today. With a focus on participatory culture and the political economy of promotional communications, this in-depth analysis of ARGs will appeal to academics and researchers in the fields of games, film, advertising, and media and cultural studies.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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